Litt om oss

Stenseth barnehage SA er en foreldredrevet barnehage, underlagt lov om samvirkeforetak. Barnehagen åpnet i november 2003. Vi har 4 avdelinger: Orion, Kassiopeia, Lillebjørn og Karlsvogna, med tilsammen 76 hele plasser for barn i alderen 0-6 år. Navn på avdelingene er inspirert av gatenavn her på Stenseth som har fått navn fra verdensrommet. Vi har i tillegg til de fire avdelingene, også Melkeveien, som er personalinngang, og Pluto, som er et allrom som stod ferdig høsten 2013.

Barnehagen ligger vakkert til på Stenseth. Kjør opp Nordlysveien forbi Stenseth skole og Kiwi. Barnehagen ligger på venstre side av veien, på oversiden av butikken. Vi har en kort og trygg vei til skogen, med gangveier og tunnel så vi slipper å krysse trafikkert vei.